FAQ

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktu i wynosi od 1 do 3 dni roboczych od chwili potwierdzenia lub opłacenia zamówienia przez klienta.

Jaki jest czas realizacji zamówienia z grawerem?
Czas realizacji zamówienia to około 7 dni roboczych od chwili opłacenia zamówienia przez klienta.

Jaki jest koszt grawerowania?
Grawerowanie 30 znaków przy zakupie powyżej 300zł jest bezpłatne (oferta nie łączy się z innymi promocjami i rabatami). W przypadku zakupu w cenie niższej niż 300 zł lub z rabatem również możliwe jest skorzystanie z oferty grawerowania do 30 znaksków. Koszt usługi 60 zł. Możliwość wykonania grawerowania dotyczy zamówień opłaconych z góry. Opłata za tekst powyżej 30-stu znaków będzie naliczana zgodnie z cennikiem w danym punkcie grawerowania.

Czy jest możliwy zwrot/wymiana zegarka?
Oczywiście jest taka możliwość. Klient podejmując decyzję o wymianie bądź zwrocie zegarka powinien uprzednio skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Zwrot produktu jest możliwy w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Jaki jest koszt wysyłki?
Koszty wysyłki pokrywa butik.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Klienci mają 4 możliwości finalizacji zamówienia:

  • odbiór i płatność w butiku,
  • wysyłka produktu za pobraniem,
  • wysyłka produktu opłaconego przelewem za pośrednictwem systemu DotPay lub PayPal,
  • zakup zegarka na raty.

 

Czy mogę kupić zegarek na raty?
Tak oczywiście prowadzimy system sprzedaży ratalnej. Klient składając zamówienie jako formę płatności zaznacza "Raty", po czym automatycznie zostaje przekierowany na stronę banku.

Czy istnieje możliwość sprowadzenia zegarka, którego nie ma obecnie w ofercie?
W celu sprowadzenia zegarka konieczny jest kontakt bezpośrednio z butikiem w najwygodniejszej lokalizacji. Personel dokona sprawdzenia czy istnieje możliwość sprowadzenia zegarka, jaki będzie czas oczekiwania na produkt oraz jego cena. Na miejscu należy uiścić zaliczkę w wysokości 50% wartości zegarka.

Czy istnieje możliwość zamówienia oryginalnego paska/bransolety?
W celu zamówienia oryginalnego paska/ bransolety do zegarka konieczny jest kontakt bezpośrednio z butikiem. Personel dokona sprawdzenia dostępności paska/ bransolety , jaki będzie czas oczekiwania na pasek oraz jego cena. Na miejscu należy uiścić zaliczkę w wysokości 50% wartości paska/bransolety.

Co obejmuje gwarancja na zegarek?
Na podstawie ważnej karty gwarancyjnej klient może składać reklamację na mechanizm zegarka. Gwarancja dotyczy również wad ukrytych materiału wykonania.

Czego nie obejmuje gwarancja na zegarek?
Gwarancja nie obejmuje:

  • uszkodzeń mechanicznych (uderzenie, wgniecenie, zagniecenie, zbicie szkiełka, itd.) i powstałych w ich wyniku wad,
  • zużycia eksploatacyjnego i starzenia się produktu (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru i/ lub zmian właściwości materiałów, z których wykonano niemetalowe paski, łańcuszki oraz przywieszki, takich jak skóra, tkanina, drewno, kauczuk itd. ścierania się zewnętrznych powłok, zużycia bądź zarysowania pasków i bransolet)
  • uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem bądź instrukcją obsługi, brak staranności, zaniedbania
  • zużycia baterii
  • zegarka, na którym były dokonywane operacje przez osoby nieuprawnione (np. związane z wymianą baterii, obsługą lub naprawą) lub którego stan oryginalny został zmieniony poza kontrolą Serwisu
  • wad powstałych na skutek użytkowania lub pozostawienia zegarka w nieodpowiednich warunkach, np. zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie, gwałtowne zmiany tych warunków, przekroczenie zakresu wodoszczelności itp.
  • odszkodowania za straty poniesione lub kolejne, wynikające z użytkowania, niefunkcjonowania, wad niedokładności zegarka.
Przewiń do góry