SERWIS i REKLAMACJE

Sieć butików SWISS współpracuje z autoryzowanymi serwisami sprzedawanych zegarków. Każdy Klient ma możliwość zgłoszenia naprawy zakupionego zegarka w dowolnym butiku SWISS.

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom służymy pomocą zarówno w sprawie napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych. W przypadku pytań prosimy o kontakt z serwisem odpowiedzialnym za daną markę, pamiętając o podaniu modelu zegarka oraz pełnego opisu występującego problemu. Poniżej prezentujemy listę marek, kontakt do serwisu oraz warunki gwarancyjne poszczególnych producentów, widoczne po kliknięciu w logo marki.

UWAGA. Warunki gwarancji różnią się, w zależności od produktu. Można je również znaleźć w instrukcji obsługi produktu lub na karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

Procedura reklamacyjna sprzedawcy

Adriatica
Alfex
Anne Klein
Armani Exchange
Atlantic
B. Söhnle Glashütte
Bering
Beverly Hills Polo Club
Boss
Boss Orange
Calvin Klein
Candino
Casio
Certina
Citizen
Claude Bernard
Cluse
Cover
Daisy Dixon London
Daniel Wellington
Danish Design
Diesel
Dkny
Doxa
Edifice
Emporio Armani
Esprit
Festina
Fossil
Furla
G-Shock
Garett
Garmin
Guess
Hanowa
Henry London
Huawei
Hugo
Ice-Watch
Ingersoll
Iron Annie
Jacques du Manoir
JDM Military
Junkers
Karl Lagerfeld
Kazar
Kenneth Cole
Kenzo
Lacoste
Lee Cooper
LIU:JO
LLARSEN
LORUS
Luminox
Manfred Cracco
Michael Kors
Mockberg
Mondaine
MVMT
Nautica
Nesterov
Nixon
Olivia Burton
Orient
Orla Kiely
Paul Hewitt
Paul Smith
Pierre Cardin
Pierre Lannier
Police
Puma
Quantum
Rebecca Minkoff
Reebok
Roamer
Rodania
Rosefield
Royal London
Skagen
Slazenger
Smarth
Smarty 2.0
Superdry
Swiss Military Chrono
Swiss Military Hanowa
Thom Olson
Timberland
Timex
Tissot
Tom Carter
Tommy Hilfiger
Tommy Jeans
Torii
Triwa
Victorinox Swiss Army
Vostok Europe
Wenger
Zadig&Voltaire
Zeppelin